måndag 31 oktober 2016

Julinspiration

Nu har jag lagt belysning i vår buske utanför dörren. Så mycket mysigare att komma hem till det här! Men ingen annan på gården har lagt ut någon belysning ännu så det ser lite ensamt ut. Sen närmare jul kommer en girlang med lampor i runt ytterdörren. Det blir nog fint det! Jag fick en tidning av min farmor i helgen. Fanns så mycket fint i den! Börjar svämma över med saker jag vill göra innan jul.
Mina föräldrar hade varit till Sverige och kom hem med polkagrisar åt oss. Nam! Inte whiskey versionen då, den är gubbens. 
Mina systrar var till San Fransisco på höstlovet och besökte bland annat en julig butik varifrån vi fick ett pysselkit som jag ska visa upp senare. Ska bli roligt att bygga ihop det med barnen i något skede, men kanske vi sparar det tills lite närmare jul ändå. 

Imorgon är det november. Tänk det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar