torsdag 13 oktober 2016

Rött och juligt (julkortsspoilervarning!)

Igår hittade jag äntligen julte i butiken.Blev så glad! Men egentligen var jag ute efter Allers julmagasin som inte hade hittat hit ännu. Köpte en cider med smaken juläpple. Blev inte så värst förtjust inte, men tycker inte om upcider normalt heller så det kanske var märket det var fel på. 
Jag har omedvetet börjat klä mig mer i rött nu när det närmar sig jul. Tycker om färgen, men den känns mer aktuell under hösthalvåret än resten av året. 
 Tomteluvan har smugit sig fram och används ibland i smyg. Min absoluta favoritmössa. Så varm och skön, men inget jag går utanför huset med ;) Har påbörjat tröjstickningen, men det går inget vidare. Har suttit och rivit upp en hel del för att det gått fel någonstans. Ett varv innehåller nu över 200 maskor så det tar sin tid att backa! 
 Här kommer en liten smygtitt på årets julkort. Men det här är en prototyp med material från förra året. Blev ganska bra eller hur? Måste bara få barnen att gå med på en fotografering till julkorten så jag har något att sätta inuti. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar