torsdag 27 oktober 2016

Pysselmaterial

Idag svängde jag in via en butik jag sällan besöker och blev positivt överraskad över pysselutbudet. (halpahlli, för er som undrar) Köpte lite tillbehör till julkorten, röda lyktljus och nya glödlampor till min myshörna. Hittade också doftljus som doftar underbart juligt av äpple. Hade lite tid över så svängde in via HM först och hittade lite basplagg i juligare färger åt barnen. Sinooperi hade fått in träpärlor så därifrån köpte jag två påsar med det förutom lim och dekorationsbär som jag tänkte ha i dörrkransen sen. 
Nu är det så mörkt när vi ska iväg och jag har sett så många hus som redan har belysning ute så idag tänker jag sätta ut ljusslingan i vår buske. Min man såg till och med en adventsljusstake i ett fönster idag! Det är kanske lite tidigt, men väntan på advent har sannerligen börjat, hehe. Ikväll ska jag pyssla! På tröjan fattas bara ärmar så den blir klar inom kort och julkorten är jag snart halvvägs med. Beställde hem foton till dem idag, men insåg att jag antagligen hamnar att klippa lite i den för korten är liiite för smala. Det kommer att bli så fint! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar