lördag 1 oktober 2016

Beställningar och ny månad

Nu kom jag mig för att göra en del beställningar som legat på min lista ett bra tag. Dessa köksgardiner och matchande bordsduk samt kökshanddukar blev det. Får se till att hitta tapeter som passar ihop med dem för jag har nyss rivit ner tapeterna i hela köket så det ska upp nya före jul.


För några dagar sedan beställde jag också en sån här stämpel som man kan byta ut texten på. Kommer att bli så fint med stämplade julhälsningar på julklapparna bland annat.
 
Passade också på att klicka hem varsin julkalender åt barnen, som de ska få i lillajulklapp sen, nu när BR hade -25% på hela köpet. 
Så nu har jag flera roliga paket att vänta på! Men majoriteten av varorna kan jag ju inte använda ännu, men julen kommer nog snabbare än man tror så väntar kommer inte att vara så lång. Dessutom är det ju lillajul redan nästa månad, även om det infaller först lördagen före advent, men ändå ;) 

Oktober. Månaden när julsakerna på riktigt börjar synas i butikerna! Jag välkomnar dig varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar