fredag 16 september 2016

Inlägget som försvann

Postade ett blogginlägg igår, men det kom tydligen inte fram. Min telefon krånglar när det gäller min vanliga blogg också men nu har det tydligen smittat över hit också. Nå, får nu bara ha igång dator lite oftare än två gånger i månaden härefter. Men det lär inte vara ett problem i framtiden eftersom jag skaffade Netflix för några dagar sen! Är säkert sista människan som varit utan såhär länge, men nu kände jag att det var dags och jag borde ha gjort det mycket tidigare! Finns ju hur mycket som helst att välja mellan. I somras satt jag i soffan framför Friends varje kväll (har hela serien på dvd) och det var så avslappnande! Sedan dess har jag nu bara sett på det som kommit på tv, vilket sällan är något man på riktigt vill se. Men nu var det dags att ändra på det. Har lagt till en del julfilmer i min lista redan som jag ska se på.
Det är faktiskt riktigt skönt med höst. Nu får jag ta på mig min mysiga stickade tröja när jag för barnen till dagis och förskola. Idag fick jag till och med lov att ta mössa eftersom mina öron snabbt börjar värka i kylan. Mysigt det med! Frost var och varannan morgon här nu. Barnen frågar om det börjar bli vinter. Kanske inte riktigt ännu heller. Det här med frost och höst är inte något de kopplar ihop direkt.

Och nu är vi nere på tvåsiffrigt kvar till jul! Hoppas att ni får en skön dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar