onsdag 18 november 2015

Ny snöprognos

Det blev ingen snö, varken igår eller idag. I helgen kom det pyttelite snö när min man bytte till vinterdäck, men det räknas inte för jag såg det inte. Men på fredag och lördag ser det lovande ut, och det passar mig alldeles utmärkt för efter torsdag behöver jag inte använda vespan mer i år.
Idag ska jag sätta upp ljusslingan i vår buske ute, har jag tänkt. Borde också tillverka lite julklappar.
Igår klippte jag till etiketter till julkalenddern så nu har varje lucka en tom lapp. Måste komma ihåg att skriva dit något kvällen före. Går inte direkt att förutspå vilken upplevelse som passar vilken dag ännu. Någon kan (kommer att) bli sjuk så man inte kan göra vissa saker. (Vi har varit sjuka hela hösten och speciellt jag dras med en återkommande förkylning) Men det finns alltid något annat man kan skriva dit isåfall. Hoppas att barnen kommer att tycka om den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar