onsdag 18 november 2015

Julbloggar

Min favoritsysselsättning för tillfället är att läsa julbloggar. Har redan finkammat pinterests julbilder i höst så känns som att jag fått ut allt därifrån nu  för en stund, men det kommer ju upp mera hela tiden så lär nog hitta tillbaka dit också. Men julbloggarna ja. Många hittar man på den här sidan. Väldigt behändigt måste jag säga! Tyvärr verkar de vara superlångsamma på att lägga till nya bloggar för jag har väntat länge redan på att min ska komma med, men det har den inte gjort. Men andra trevliga bloggar kan man hitta där om man tycker om att läsa julbloggar. Många skriver om den första snön nu, men hit har den då inte hittat riktigt ännu. Adventskalendrar, juliga kläder och tävlingar är annat som det skrivs mycket om nu. Så trevligt med jultider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar