fredag 13 november 2015

Förra året

Eftersom jag inte julbloggade ännu förra året så tänkte jag dela med mig av några julrelaterade bilder från just förra året. Snögubben var en hit så den kommer vi nog att köra med i år också. 
 Vår lilla plastjulgran. Nångång ska den bytas ut mot en riktig, men just nu har vi inte plats med en större så den får vara kvar i år också. 
 Gjorde en riktigt god cheesecake med pepparkakor förra året. Tyvärr har jag inget recept på den nu, men god var den!
 Det här är en "släktduk" som min mormors mamma fick när hon gifte sig och så fick jag den när jag gifte mig. (om jag nu inte kommer ihåg alldeles fel, har det nog uppskrivet) Har inte vågat ha den framme tidigare med tanke på antalet småbarn i huset, men förra året fick den vara framme en stund i alla fall och i år ska den nog också få komma fram. 
 Hittade ett lite roligt sätt att måla naglarna på förra året!Men ett tips är att göra det på alla naglar. Vet inte hur många gånger folk frågade om jag blöder på fingret när jag bara hade en nagel målad, hehe. 
 Och så en bild på tomtemor och yngste nissen, från förra året ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar