onsdag 24 augusti 2016

Hoppsan!

Mitt adlibris paket kom till posten idag och jag hämtade det såklart genast ja fick meddelande om det och nu sitter jag här med ett början på en tröja. 100 bollar i luften här. Men man kan väl få fira att det är fyra månader kvar till julafton med en ny stickning i jultema.
Annat som jag sysslar med är renovering av vardagsrummet/spisrummet, vilket ska bli klart före jul! Studier och de övriga pysselprojekt jag startat finns också på mitt schema. Tvivlar lite på att jag ska hinna med allt jag vill i höst, hehe. Men tiden före jul är så mysig med all jul som finns i huvudet.  Resan är halva målet, eller något sånt, och jag hoppas att jag hinner njuta lite sen närmare jul också.

1 kommentar:

  1. Hej! Hur kunde jag missa din julblogg förra året?! Den verkar ju jättemysig - precis som din myshörna:) Jag har min hörna i soffan där jag bloggar och syr, och virkar och stickar! Kul att lära känna en annan julbloggare som gillar att handarbeta:) Ser fram emot att följa dig i höst!

    SvaraRadera