tisdag 24 oktober 2017

2 månader!



Oj hjälp så snabbt tiden går nu! Bara två månader kvar till jul. Blir riktigt förvånad över att butikerna nu hunnit ikapp mig med julgrejor. Känns inte som att det borde vara så nära jul ännu, men bevisligen är vi nära (i min värld). Idag köpte jag paketeringspapper till julklapparna, samt etiketter och papperssnöre. Kommer att bli så bra! Har redan några julklappar klara så egentligen kunde jag börja paketera in dem. Borde bestämma vad som ska köpas åt några till ännu men i det stora hela känns det som att jag har klapparna under kontroll. Bra så! Jag har lagt ut ljusslingan som vi brukar ha i vår gran utanför huset men hittade inte själva transformatorn så får se när den dyker upp. Har haft så fullt upp med renovering den senaste tiden att julen lite hamnat i skymundan, med undantag av den dagliga koppen julté och ett glas glögg nu som då. Julklappar stickar jag på nog nästan dagligen så får ju saker gjorda men riktigt juligt pyssel har jag inte ägnat mig åt på ett tag. Får bättra mig på den punkten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar