onsdag 20 september 2017

Julmusik

Japp, då har jag börjat lyssna på julmusik efter att ha tröttnat på radions låtar. Är mycket hemma nu och skriver på skolarbeten och måste ha musik på för annars blir jag knäpp. 
Har också hunnit öppna mitt favorit julté. Har sparat några förpackningar från förra julen.
 Igår bakade vi jultårtor också. Så gott! Prövade att använda nutella i några istället för plommonsylt och det blev så gott! Räknade hur många flaskor glöggkoncentrat vi har i skåpet också och kom upp till 8. Heh. De hade rea på dem efter julen... Vi har så vi borde klara hösten åtminstone. Tänk att vi närmar oss oktober redan! Den här hösten kommer att gå så snabbt! Hur mycket tid jag har med julen vet jag inte, men förhoppningsvis ska inte skolarbeten ta över hela mitt liv. Stickade en julmus här en dag också.
 
Tre julklappar har jag också stickat klart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar