onsdag 23 augusti 2017

Höstgardiner

Ett steg närmare julgardiner: Höstgardiner. Tyckte att det var dags nu med tanke på det kyliga vädret och svamparna i skogen. Mysigt med murrigare färger!
Julklappsverkstaden är i full gång här. Gör en hel del av julklapparna själv och en av dessa hemgjorda julklappar är nu klar och en annan på slutrakan. Blir bra det här! Tyvärr kan jag inte sätta upp bilder på julklapparna nu före jul eftersom vissa av de som ska få dem eventuellt läser den här bloggen. Men julklappsverkstaden är i alla fall igång! Tro, hopp och kärlek har jag inte kommit längre på för jag har inte fått fixat papper till dem ännu men det är på kommande. Julté dricks varje dag och igår grävde jag fram ett gäng lussebullar ur frysen. De var lite torra men passade ihop med tét. Det känns aningen läskigt och stressande att jag har SÅ mycket med skolan som ska vara klart innan jul, men det är som tur ett bra tag kvar till jul.

1 kommentar:

  1. Jag har också värsta julklappsverkstan här! Ingen kan hälsa på om de inte talar om det innan, hehe. Fullt med massa hemlisar överallt!

    SvaraRadera