måndag 5 december 2016

Uppdatering

Lillajul kom och gick. Första advent kom och gick. Likaså andra advent! Helt sjukt hur snabbt tiden går nu. Hinner. Inte. Med. Alls. Men mycket julståhej har jag hunnit med. Nu kommer jag att fokusera på skolan ännu i 9 dagar. SEN tar jag jullov med allt vad det innebär. Julpynten är i alla fall framme och barnen har fått in granen i deras rum. Vi har köpt lampor till vår riktigta gran som vi ska köpa sen närmare jul. 380 lampor. Det ni! Hoppas att den blir riktigt fin. Många meter glitter har vi också och 48 bollar. Blir nog bra det här. I helgen har jag kalas. Blir nog ett juligt kalas med glögg och pepparkakor. Pyjamastema, så klädseln blir såklart min nya julpyjamas som man kan se på instagram @julivasa. Nu kallar skolan och en presentation inför hela klassen. Mys... 9 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar