måndag 26 oktober 2015

Årets julstämning

I år känns det som att julstämningen kommer att dröja med att infinna sig. Har börjat studera i höst och vi har en massa tenter och inlämningsuppgifter att göra före jul så det finns knappt någon tid över för annat! Känns lite deppigt just nu, men vet vet, kanske julstämningen infinner sig sen när jag påbörjar min praktik och inte behöver spendera all ledig tid med skolarbete. Tiden går väldigt snabbt just nu tycker jag och fick mig en smärre chock när jag insåg att det nu är mindre än två månader kvar till jul och att november närmar sig i rekordfart. Bara jag får undan alla inlämningsuppgifter och tenter så då, då ska jag minsann fokusera på julen! 
Har en del pyssel på gång ändå. En julkalender åt barnen med upplevelser och så julkort som vi redan tagit av barnen. Tror att jag ska försöka mig på att göra egna kort med foto limmade i, men får se om tiden räcker till det sen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar